Riskli Gebeliklerin Takibi
  RİSKLİ GEBELİKLERİN TAKİBİ Riskli gebelik takibi, yüksek riskli gebelikler uzmanı (perinatolog) tarafından yö Detaylar
Gebelik takibi
GEBELİK TAKİBİ Gebelik takibi yani Prenatal bakımın ilk aşaması gebeliğin tespitine ilişkin testlerdir. Adet geçikmesi olduğun Detaylar
Dört Boyutlu Ultrason ile Fetal Takip
    3D ve 4D ultrasonoğrafi ile fetal takip   Obstetrikte 3D ultrasonografi ile fetal takip gebeliğin her dön Detaylar
Dopler Ultrasonoğrafi
  DOOPLER UYGULAMALARI Doopler ultrasoğrafi ismini verdiğimiz görüntüleme cihazı kullanılarak hareketli bir dokuya Detaylar
Vajina Estetiği
Geçmişte kadınlar genellikle kendi cinsel organlarına bakmaktan çekinirler beklide korkarlardı buna en büyük Detaylar
Kürtaj
EGER Gebelik kriz ve istemiyorsanız Eğer hamile iseniz ve nereden yardım alacağınızı bilmiyorsanız bu durumda yalnız değilsiniz. D&uu Detaylar
Kızlık Zarı Muaynesi
KIZLIK ZARI NEDİR?   Himen        Himen ( kızlık zarı) vajen girişinden 1-1.5cm i& Detaylar
Kızlık Zarı Onarımı
HYMENOPLASTİ KIZLIK ZARI ONARIMI VEYA KIZLIK DİKİMİ   Geçmişte doğru kişi olduğunu düşündüğ&u Detaylar
Vajinusmus
  AĞRILI CİNSEL İLİŞKİ (vulvadyni)   Cinsel ilişki sırasında ya da sonrasında acı duyulması disparoni olarak Detaylar
Cinsel Geçişli Hastalıklar Taraması
    CİNSEL GEÇİŞLİ HASTALIK TARAMASI Cinsel geçişli hastalıklar insandan insana cinsel yolla bulaşan has Detaylar
Vajinal Enfeksiyon Takibi
  VULVO  - VAJİNİTLER  Alt genital sistem enfeksiyonları kadınların en sık jinekoloğa başvuru nedenidir.  V Detaylar
Cinsel İşlev Bozukluğu Tedavisi
Kadında cinsel işlev bozuklukları Cinsel işlev bozukluğu cinsel yanıt döngüsünde, yani istek-uyarılma- boşalma ve o Detaylar
Jinekolojik Muayne ve Takip
  YAŞLARA GÖRE KADINLARIN YAPTIRMASI GEREKENLER  13-18 yaş grubunda Fizik muayenede meme gelişimi, pubik ve koltukalt Detaylar
Rahim Ağzı Kanseri Taraması
  SMEAR TESTİ NEDİR? Sitolojinin kelime anlamı hücre bilimidir.Vucun herhangi bir yerinden alınan materyalin değerlendirilme Detaylar
Meme Kanserinde Cinsel yaşam Tedavisi
Meme kanserinin kadının beden algısı ve cinsel fonksiyonuna etkisi Beden algısı literatürde geniş şekilde yer alan bir konsepttir. Detaylar
Menapoz Tarama ve Tedavisi
Menapozal  ve klimakterik dönem tanı ve tedavisi Millattan önce insan ömrü yaklaşık 18 yılla sınırlıyken insanl Detaylar